Velg visning

Arrangement Views Navigation

I dag

Sommeravslutning

Siste møte før sommerferien. Møtes kl 19:00 uten for ”Flekken” i Sandvika – Vi avholder en uformell fotokonkurranse. Du skal ta bildet med mobiltelefonen....

Temakveld med kamerateknikk

Hasselbakken Askerveien 47,Asker,Akershus,Norge

Første møte etter ferien, møtes ute foran Hasselbakken. Ta med kamerautstyret, - så kjører vi en teknisk økt i kamerabruk.

Medlemsmøte, – tema: Båtliv

Hasselbakken Askerveien 47,Asker,Akershus,Norge

Tema for månedskonkurransen er  "Båtliv" Foredrag av Trond Skaret, se: http://www.skaret.net/

“Det gode liv i Asker”

Asker sentrum Leanglia 78,Asker,Norge

Asker og Bærum fotoklubb stiller ut bilder i butikkvinduer i Asker sentrum i forbindelsen med uken: "Det gode liv"

Medlemsmøte

Hasselbakken Askerveien 47,Asker,Akershus,Norge

Medlemsmøte. Tema for månedskonkurransen: fritt motiv

Klubbmøte

Hasselbakken

Månedskonkurranse med tema Speiling Demonstrasjon av Pecha Kucha. Japan Photo viser hva de kan tilby innen trykk

Fotografere og redigere i HDR

Hasselbakken

Ekstramøte. "Hvordan fotografere og redigere i HDR". HDR er en teknikk som gjør at man kan øke det dynamiske omfanget i et fotografi.

Julemøte

Gjennomgang av og premiering av bildene i årskonkurransen. Sosialt samvær