Fotosprint i januar

The Artist´s Hands – foto: Eldar Hauge

Vinner av tirsdagens fotosprint hvor temaet var hånd/hender, vant Eldar Hauge første plassen med The Artist´s Hands.

Fotoklubben har fotokafé møter fjerde tirsdag i hver måned. I disse koronatider har vi utvidet møtet med en fotosprint. En fotosprint går ut på at medlemmene får utlevert et tema kl. 16 via e-post og Facebook. De skal deretter ta et bilde til temaet og levere bildet uredigert (direkte fra kameraet) innen kl. 19. En jury bestående av fire jurymedlemmer går igjennom de innleverte bildene og gir bildene en poengsum 1-10 poeng med kommentarer. Juryløsningen regner ut plasseringen og kårer 1-3. plass, hederlig omtale samt antatt plasseringer.

Klubbens medlemmer samles på Zoom kl 20 og ser igjennom de juryerte bildene og får presentert resultatet fra fotosprinten.

Gå inn hit for å se de innleverte bildene med jurykommentarer.

0 replies on “Fotosprint i januar”