Bli medlem

Asker og Bærum Fotoklubb (tidl. Asker Kameraklubb) har ”fotohistorie” helt fra 1943 og har per november 2023 rundt 110 medlemmer i alle aldre og med vidt forskjellig bakgrunn. Klubben har medlemmer fra Asker og Bærum og nærliggende områder.

• Standard medlemskap, kr. 750,- , for resten av året kr. 0,- inkl medlemskap i Norsk selskap for fotografi – NSFF kr. 200,-.
  • Husstandsmedlemskap, kr. 450,- , for resten av året kr. 0,- inkl medlemskap i Norsk selskap for fotografi – NSFF kr. 200,-.
  • Medlemskap hvor NSFF medlemskap er knyttet til en annen fotoklubb., kr. 550,- for resten av året kr. 0,-

Som medlem mottar du NSFFs årbok samt en del andre medlemsfordeler gjennom NSFF. Dette inkluderer også en gunstig kameraforsikring igjennom IF. Her finner du en oversikt over NSFFs medlemsfordeler.

Her finner du programmet: https://www.abfotoklubb.no/hendelser/category/moter/

Vi avholder møtene våre på Torstad ungdomskole på Hvalstad i Asker. Klikk her for å se kartet.

Kontakt oss gjerne på e-post: post@abfotoklubb.no om du har spørsmål.